Stampen släpper konkurrensen om kvinnornaResumé insiktModern Women Media stod utanför Stampens framtidsplaner. Familjeliv får nu större utvecklingsmöjligheter.29 juni 2017, 11:14
Stampen säljer Modern Women MediaMediaPeter Scheffer Group köper Modern Women Media, med sajter som Familjeliv och Devote, av Stampen.29 juni 2017, 08:14
Elina Malm till Modern Women MediaFolk på vägLämnar Metro Mode för att bli innehållschef på Stampens kvinnosatsning.23 november 2016, 08:38
Här är Stampens plan – kan betyda försäljning av OTWMediaStampenrekontruktörens plan presenteras i dag, svenska supporterns EM-besvikelse blev viral och bluffartikel cirkulerar med Aftonbladet som avsändare.20 juni 2016, 05:26
Caroline Roth till StampenFolk på vägCaroline Roth har en bakgrund som global marknadsdirektör på Gant och driver egna bolaget LaStrategista. Nu ska hon ge karriärtips via Modern Women Media.27 april 2016, 07:50
Familjeliv rekryterar bloggande mammorMediaTilde Fröling, Leila Lindholm och Anitha Schulman blir Familjelivs nya "mammapersonligheter". Sajten, mest känd för sitt populära forum, vill med satsningen nå ännu fler föräldrar.8 juni 2015, 08:32
Blir vd för Stampens nya kvinnosatsningMediaEkonomiskt hårt prövade Stampen Media Group bildar ett nytt bolag – Modern Women Media. Fokus ligger på ”kvinnans alla faser i livet”.27 oktober 2014, 15:42