Ett år efter starten – Göteborgsbyrån Manifest PR skänker 40000 till UNHCRPREtt år efter byråstarten och löftet om att skänka tio procent av vinsten till välgörenhet står det klart att Manifest PR i Göteborg skänker 40000...24 Augusti 2017, 14:29
Myrorna vänder på YouTube-trendReklamSom en motvikt till haul-trenden i sociala medier lanserar Myrorna med hjälp av artisten Joy begreppet "rehaul". Kampanjen är producerad av Aoki.16 Mars 2017, 13:11
Myrorna i ny kampanj om hållbarhetReklamMyrorna vill i en dansinspirerad reklamfilm lyfta fram deras verksamhet bortom second hand-shopping.25 Januari 2017, 15:21
Myrorna tar pulsen på garderobsattitydenPRKlimatmötet i Paris är i full rullning. Då passar Myrorna på att sortera in svenskarna i "ångestkoftor" och "glädjebrallor". Syftet är att få folk att...4 December 2015, 14:23
Myrorna lanserar take away-kaffe i riktiga kopparReklamDe närmaste veckorna ska Myrorna, i några utvalda butiker, sälja take away-kaffe i riktiga koppar. På så sätt vill man få fler att se möjligheterna...29 Oktober 2012, 12:31