PantaPå blir Bower – Okto bakom nya varumärketVarumärkeNär PantaPå gör sig redo för internationalisering gör de ett fullskaligt omtag kring hela varumärket.12 Februari, 14:36
Okto vinner Oatly – ska bygga digital ”Oatly-plattform”ByråvalDesignbyrån får i uppdrag att stärka Oatlys digitala närvaro på global nivå.22 September 2020, 12:40
UNHCR inleder samarbete med OktoByråvalKommunikations- och designbyrån får uppdraget att utveckla Sverige för UNHCR:s kommunikations- och varumärkesstrategi.1 April 2020, 08:14
Hajpade spelstudion delar varumärket i fyraDesignAvalanche Studios vill tydliggöra skillnaden mellan sina olika grenar, därför väljer man nu att dela sitt varumärke i fyra. Till sin hjälp tar de designbyrån...26 Mars 2020, 12:02
DDB Alchemy-avhoppare startar ny byrå – backas av EgmontByråerMed finansiell backning från Egmont ska den digitala varumärkes- och designbyrån Okto bli en ”storbyrå i mikroformat” med helikopterperspektiv på kundens varumärke. Bland byråns grundare...26 November 2019, 13:40