Sandvik lyfter medicinteknikens framsteg i ny filmserieKampanjAldrig har tekniken kommit så långt när det kommer till att hjälpa människor som lider av fysiska funktionshinder. Det vill industrikoncernen Sandvik kommunicera i en...19 Oktober 2020, 11:08
Dominans från Nord DDB – här är alla vinnare från 100-wattarenTävlingKlarna och Nord DDB blev 100-wattarens stora vinnare. Här är byrå- respektive annonsörstoppen från gårdagskvällen.29 November 2019, 08:22
Sandviks okrossbara arbetsgivarvarumärkeTävlingTillsammans med gitarrvirtuosen Yngwie Malmsteen skapade Sandvik och Forsman & Bodenfors ett nytt sätt att visa hållbarheten i det svenska stålet. Nu vinner kampanjen 100-watt...28 November 2019, 18:16
Sandvik auktionerar ut den "okrossbara" 3d-printade gitarrenReklamSandvik lät den svenska gitarrvirtuosen Yngwie Malmsteen försöka smasha sönder en 3d-printad gitarr helt tillverkad i metall, för att visa på slitstyrkan i det svenska...3 Maj 2019, 07:01
Inte ens Yngwie Malmsteen kan förstöra Sandviks 3d-printade gitarrMedievalDen svenska gitarrvirtuosen Yngwie Malmsteen dyker upp i Forsman & Bodenfors globala kampanj för Sandvik som ska visa på slitstyrkan och hållbarheten i det svenska...9 April 2019, 08:58
LBi vinner verkstadskundWebbDigitalbyrån LBi tar hem uppdraget för verkstadsjätten Sandvik Coromant. Fokus ligger på att förbättra kundupplevelsen.1 November 2013, 13:48
Han tar över Sandvik Coromants kommunikationPRBjörn Roodzant har utsetts till Vice President Marketing and Communication hos Sandvik Coromant. Han tar över efter Jessica Alm som nyligen blev Executive Vice President...20 Augusti 2013, 11:05
Spoons USA-succéReklamUnder Content Marketing Awards i USA tog Spoon hem ett tredjepris för Best Overall Design i kategoring Best Digital Design. Dessutom fick förlaget två "Monorable...8 Augusti 2013, 07:33
Sandviks miljonbonus räddar mästarnaPRSM-guldet i går undanröjer konkurshotet för Sandvikens AIK. Sporsponsorn Sandvik ger mästarna en guldbonus på 1 miljon kronor.26 Mars 2012, 14:10
Sandvik bryter tre års tystnadReklamSandvik behöver rekrytera kraftfullt för att möta efterfrågan på koncernens produkter. Därför bryter man nu tre års tystnad och lanserar en fortsättning på kampanjen ”Vi...30 Maj 2011, 10:20