”Nu måste vi ställa om på riktigt”MediaJonas Bonnier spår några tuffa år för mediebranschen. Men på längre sikt är han obotlig optimist om journalistikens framtid. – Om man tolkar varje förändring som...18 April 2013, 15:17
”MTG är inte grabbigt"MediaJoachim Nordlind (MTG) och Jonas Sjögren (SBS) diskuterade de båda bolagens företagskultur på Stora Annonsördagen. Nordlind passade på att avliva en seglivad myt.18 April 2013, 14:11
Maria Arnholm: Hårt byråklimat dåligt för jämställdhetenReklamJämställdhetsministern Maria Arnholm, med ett förflutet som vd på pr-byrån Springtime, gästade Stora Annonsördagen för att prata företagskultur och jämställdhet. Kommunikationsbranschen pekas ofta...18 April 2013, 13:29
Stora Annonsörpriset till AftonbladetReklamAftonbladet tilldelades Stora Annonsörpriset på Stora Annonsördagen på Grand Hôtel i Stockholm i dag.18 April 2013, 10:48
”Vi har genomgått en enorm förvandling”ReklamVing har genom åren gjort stora förändringar av sin organisation, marknadsföring och varumärke. Men det är fortfarande samma värderingar som styr bolaget och...18 April 2013, 10:38
”Man måste krascha med sin byrå”ReklamFåret Frank har blivit en framgångssaga för Kinneviks telekombolag Tele2. Men det var en riktig kris i byrårelationen som han föddes ur. – Man måste...18 April 2013, 09:52
”Slarva aldrig bort en kris"PRUlrika Årehed Kågström är van vid kris. På Röda Korset har hon städat upp en Johan af Donner-skandalen, och på Riksteatern fick hon ...18 April 2013, 08:57
Matvarubossarna hyllar sina reklamkonceptReklamCoops vd Frank Fiskers och ICA:s styrelseordförande Claes-Göran Sylvén möttes på Stora Annonsördagen för ett samtal om företagskultur. Båda framhåller sina reklamkoncept som...18 April 2013, 08:41