Bo Kaspers-klassiker lanserar Toyotas nya bildelningstjänstKampanjBo Kaspers Orkesters ”Samma bil” driver kampanjen som lanserar Toyotas nya bildelningstjänst Kinto. Bakom kampanjen står The&Partnership.22 Januari, 09:50
Situation Sthlm inleder samarbete med The&PartnershipByråvalSamtidigt presenterar parterna sin första kampanj.2 December 2020, 12:56
The&Partnership: ”Fullsatt kontor inte alltid bäst”OpinionMedan Forsman & Bodenfors gör sig redo för att öppna upp kontoret igen väljer somliga byråer andra vägar. Nu uppmanar The&Partnership sina branschkolleger att vara...17 Augusti 2020, 11:52
Efter stålbadet – MQ Marqet väljer The&Partnership NordicsByråvalMQ Marqet förnyar samarbetet med The&Partnership Nordics, som ska fungera som en integrerad del av klädkedjans marknadsavdelning.25 Juni 2020, 09:06
The & Partnership Nordics gör ny kampanj åt ToyotaKampanjThe & Partnership Nordics nya kampanj åt Toyota knyter an till den nordiska naturen.30 April 2020, 10:08
Fyra sätt för varumärken att hålla sig relevanta och hjälpa till under coronakrisenOpinionLeon Phang och Oliver Feldwick på The&Partnership om vikten för företag att fråga sig vilken roll de kan spela i samhället och ekonomin just nu.22 April 2020, 11:18
Från noll till 200 miljoner i omsättning på två år – här är The & Partnerships modellTrendThe & Partnership har vuxit fram lite under radarn i Sverige, men omsätter redan 200 miljoner kronor. Byråmodellen The & Model skiljer dem från andra...28 Februari 2020, 09:03
Klarna, Burger King, F&B och The & Partnership: Så ser framtidens byråmodeller utResumé insiktEn tror på att headhunta kreativa stjärnor och minska beroendet av byrån – en annan hatar inhouse. Hur ska man som byrå tolka kravet på...25 Februari 2020, 17:34
Fortsatt stark tillväxt för The&Partnership NordicsByråerDen nordiska byrån har på tre år nått en omsättning på en kvarts miljard kronor.3 Februari 2020, 12:11
T&P Nordics stärker planningavdelningenFolk på vägMax Hansen lämnar Spotlight och går till T&P Nordics planningavdelning.5 Juni 2019, 11:16
The&Partnership biffar upp StockholmskontoretFolk på vägFrida Ohlander Danielsson, Martha Wiltshire och Ellen Syrjala ansluter till T&P Nordics.13 Maj 2019, 08:10
Continental Foods väljer The&PartnershipByråvalContinental Foods med varumärken som Bong, Touch of Taste och Blå Band anlitar The&Partnership Nordics som huvudbyrå i Norden.26 Februari 2019, 08:25
Ägget är kläckt – bar budskap om psykisk ohälsaNyheterKreatören Chris Godfrey på kommunikationsbyrån The&Partnership är mannen bakom världens mest gillade Instagram-bild. Syftet var att bringa uppmärksamhet till psykisk ohälsa.4 Februari 2019, 10:03
Lexus släpper svensk version av AI-kampanjReklamLexus fyllde IBM:s Watson med data från Cannes Lions-vinnare. Ut spottade mjukvaran ett manus som sedan fick liv med hjälp av regissören bakom "The Last...18 Januari 2019, 09:20
Så har engagemanget kring världens mest älskade ägg spriditsNyheterFör fyra dagar sedan slog ett helt vanligt ägg rekordet för den mest likeade bilden på Instagram. På uppdrag av Resumé har Meltwater kartlagt hur...17 Januari 2019, 12:02
Lexus släpper reklamfilm skapad av artificiell intelligensReklamBiltillverkaren Lexus har låtit artificiell intelligens skriva manus baserat på vad som får en reklamfilm att vinna utmärkelser.30 November 2018, 12:49
Tretti kampanjar för ett mer jämställt hushållsarbeteByråvalThe&Partnership Nordics första kampanj för vitvarusajten Tretti fokuserar på ett mer jämställt hem.8 November 2018, 08:41
Trio till The&Partnership NordicsFolk på vägHybridbyrån The&Partnership Nordics har gjort ett flertal rekryteringar under 2018. Nu tar man in tre nya medarbetare på kontoren i Stockholm, Köpenhamn och Oslo.2 Oktober 2018, 12:55
The&Partnership utvecklar contentavdelningenReklamEfter att ha startat upp sin contentavdelning under våren låter The&Partnership nu avdelningen stå på egna ben.21 September 2018, 07:20
The&Partnership förstärker digitalavdelningenFolk på vägThe&Partnership Nordics får tillskott i form av Lina Liljeblad och Kari Mikkonen.27 Augusti 2018, 08:35
Stor uppmärksamhet för Toyotas VR-satsningReklamToyota lanserade en digital version av sin specialbyggda rallybil. Besökarna under WRC Rally Finland kunde byta däck, bromsskivor och motordelar.2 Augusti 2018, 09:23
Trio till The&PartnershipFolk på vägThe&Partnership Nordics tar in Clara Axelsson, Anton Holmstrand och Niclas Åkerström.25 Juni 2018, 11:03
Tre nya kunder till The&PartnershipByråvalPraktikertjänst, Sveriges Paralympiska Kommitté och startup-bolaget Maitres blir nya kunder för byrån The&Partnership.4 Juni 2018, 09:11
Lämnar MYM för The&PartnershipFolk på vägDaniel Roos ska leda The&Partnerships nordiska contentavdelning.5 Mars 2018, 11:52
Kvintett till The&PartnershipFolk på vägByrånätverket The&Partnership har de senaste månaderna förstärkt sitt team med fem medarbetare.12 Oktober 2017, 13:15
Toyotas första kampanj med nya byrånReklamToyota anlitar nybildade The&Partnership på europeisk nivå sedan november förra året. Nu rullas den första kampanjen ut.28 September 2017, 12:46
Så ska Toyotas nya byrå växa i NordenReklamThe&Partnerships chef Joachim Medalen berättar om planerna för framtiden. Dessutom står det klart att Leon Phang ansluter från INGO.2 Maj 2017, 15:17
Ny byråkonstellation tar över Toyota-uppdraget i SverigeByråvalWPP-delägda The&Partnership etablerar sig i Norden med Stockholm som hub. De första kunderna är Toyota och Lexus.25 April 2017, 07:16