Byråchefernas dom över gratisträsket: ”Hot mot branschens överlevnad”ByråerResumés granskning av gratisarbetet i branschen, från utnyttjande av praktikanter till hundratals oarvoderade timmar i pitcher, vittnar om en kultur som riskerar att urholka branschen...3 November 2020, 14:10
Trygg-Hansa lanserar app – ska blockera mobilenKampanjEn ny app från Trygg-Hansa vill få föräldrar att lägga undan mobilen på stranden. Bakom kampanjen står BCW.25 Juni 2020, 08:02
Kartläggning: Här är diskrepansen mellan folkets och branschens favoritreklamResumé insiktNär folket själva får välja sin favoritreklam är en sak tydlig: många av kampanjerna som får högst poäng kommer aldrig någonsin att vinna Guldägg. Inga...19 Februari 2020, 15:01
Ljudet av en drunkning ska rädda liv i BCW:s första kampanj för Trygg-HansaMedievalTrygg-Hansa tar som vanligt utgångspunkt i badsäsongen inför sommaren som också är drunkningssäsong. Få svenskar känner till hur en drunkning sker och därför har BCW...25 Juni 2019, 09:36
Livboj och dataanalys – gyllene kombo för Trygg HansaReklamEmma Brandt Johnson vinner Sveriges Bästa Markandschefer i kategorin försäkringar.18 Oktober 2018, 14:38
Trygg-Hansa namnger livbojar efter människor som räddat livMedievalI snitt 14 personer i Sverige per år räddas av Trygg-Hansas livbojar, efter att privatpersoner gripit in. För att lyfta livbojarnas betydelse och få fler...6 Juli 2017, 07:48
Så ska Prime och Trygg Hansa minska fyllebad i sommarMedievalVarannan person som drunknar i Sverige har druckit alkohol. För tredje sommaren i rad vill Trygg-Hansa och Prime lyfta frågan om bad och alkohol och...16 Juni 2017, 11:37
Trygg-Hansa om valet av Perfect FoolsByråvalTrygg-Hansas kommunikationsdirektör Mats Dahlquist om valet av Perfect Fools, deras nya kommunikationskoncept och farorna med att gå ut i pitch.19 April 2017, 08:39